Asfalt & grus

 
Det blir ett litet snabbt inlägg för att jag och mammas familj ska åka in till stan och bowla lite :D Det kommer uppdatering på det seeen!
Iallafall ridpasset. Jag red ner till ett villaområde idag. Förbi lite byggarbeten och bilar och såklart hus x) På vägen dit så var han jätte tjurig. Ville inte gå framåt. Stannade ,stannade och stannade hela tiden. Blev så himla irreterad. Han kör runt med mig och gör precis som han vill. Oh det stör mig! Han är så jäkla envis och tjurig!!! Jaja blev bättre  efter en stund och körde lite tempoväxlingar. Han väldigt bra på det i slutet. Skrittade ner för en ganska lång backe sen vände jag och körde snabb trav och galopp upp för hela backen. Vi träffade på hundar och bilar men Stormen galopperade på jätte bra! På hela vägen hem var han glad och pigg och galopperade gärna. :) Kunde inte vara sur på han då. Han var så söt och mysig när han fattade galopp själv och slängde med huvudet och bytte galopp hela tiden! x)  Det är en konstig grej med Stormen. Han byter gärna galopp när jag galopperar? Är det normalt? 
 
Tråkig bild men det är det enda jag kan erbjuda idag :)
Kram Önska mig lycka till på bowlingen ! ♥

Kommentarer
Postat av: THESSYS

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en personlig, snygg header. Va gärna med i den! :)

Direkt länk: http://fames.se/thessys/bloggtavling-vinn-en-header/

Svar: Okej har tyvärr inga bilder som jag kan använda till en ny header . Men tack ändå :)
wildstormwind.blogg.se

2013-04-01 @ 14:48:03
URL: http://fames.se/thessys
Postat av: Nora Bååth

Vad kul att bowla

Svar: Ja! men jag förlorade så nu hatar jag att bowla ;) hihi
wildstormwind.blogg.se

2013-04-01 @ 16:03:23
URL: http://norabaath.blogg.se
Postat av: Ebba

Superfin blogg! Kika gärna in på min hästblogg & säg vad du tycker. Kram

Svar: Tack! Din blogg var också jätte fin! :D
wildstormwind.blogg.se

2013-04-01 @ 20:05:08
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback