Härligt!

 
Jag har inte bloggat på hela dagen för att jag inte har haft tid. Har inte haft tid att starta datorn och sätta mig en stund så nu kommer det ett antal inlägg på raden om min dag :)
 
Stormen idag:Idag skulle jag träna markarbete i paddocken men jag ändrade mig lite. Ville pröva något nytt :3 Jag tog på Stormen repgrimman och hakade på ledrepet och gick ut på en ganska kort skogsväg med vändningsplats lite längre bort. Jag tränande lite markarbete ute i skogen och testade om han hade lika mycke respekt och fokusering på mig som han vanligtvis har i paddocken. Jag började komma in på skogsvägen och började stanna och backa. Utan att dra någonting i ledrepet. Som vi tränande på clinicen. Han var skit duktig!!! Han stannade direkt och backade när jag backade. Super stolt över honom! Träning ger färdighet. Sen så gick jag bara på och travade lite med honom och gjorde lite tempoväxlingar mellan skritt och trav. Han var ganska pigg och väldigt glaad.  Sen när jag kom till "vändvolten" så longerade jag honom lite med ledrepet. Bytte varv och travade lite. Han tittade hela tiden på vägen hem men men. 
 
På vägen hem blev jag så sugen på att rida så jag hoppade upp på snövallen och kastade mig på Stormen sen så galopperade jag hem. Fy fasen vad mysigt! Han hade jättw bra tempo och ja ,... det bästa som finns♥
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötaste dottern och häst!

Svar: Hihi! Tack Mamma :)
wildstormwind.blogg.se

2013-04-03 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback