Hunnit med mycket..

 
Har nyss varit och lunchat hästarna. Alla står i olika hagar efter som Vilma gjorde illa sig igår och har bandage över hela benet. Imorse gick jag upp till hästarna klockan halv sju och tog ut hästarna , mockade och gjorde morgonsysslorna helt enkelt. Gick in och drog på mig ett par stalljeans och jacka. Erik och jag åkte till ett travstall där jag och min kompis Molly ska praoa vecka 16. Hela veckan. Skolan ville att man skulle fylla i ett papper så vi åkte då till Patrick och snackade lite och sen fyllde han i lapparna. Erik och jag åkte hem o ch jag gick ut och gick med Sigrid en liten stund och sen blev det en skål med hallon♥ 
Ska vänta tills Stormen har ätit upp sin lunch sen ska jag ut och rida på travbanan. Det är jätte varmt och sjukt fint väder! jippii!
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt hund :)

Svar: Tack :D
wildstormwind.blogg.se

2013-04-03 @ 17:52:00
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så himla härligt med fint väder! :)

Svar: Ja absolut!
wildstormwind.blogg.se

2013-04-03 @ 19:05:05
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback