Jag är en riktig surpuppa ;)

 
 
Ja har ju varit med familjen och bowlat. Det gick inge bra. Jag var verkligen superdålig. Så ja .., jag blev en riktig dålig förlorare och blev en surpuppa. Jag brukar inte vara så dålig förlorare förutom när jag spelar kort med Olivia ♥ men idag var jag verkligen det. Haha!  Sen åt vi på själva bowlingstället. Sen så gick vi upp en våning och där fanns det rodeo tjuren och massa sple och simulatorer :) Jätte roligt ! Jag körde två grejor. Jag red på tjuren ! Satt kvar 90 sek. på lägsta nivåen ! Haha Stolt ;) Och sen så slog jag på nån boxning grej och då kom jag upp till nivån BABY. Att jag slog som en bebis! Haha! Häll på att dö av skratt och det gjorde dom andra också x)
 
Jag vill bara säga tack till alla komentarer som jag har fått dom senaste två dagarna. Har inte fått så mycket komentarer på så kort tid på denna blogg :) Jätte roligt! ♥ Känslan när man loggar in på bloggen och där står det "du har fått en kommentar" . Love it!♥    
 

Min "bowling outfit" 
 
Imorgon tänkte jag köra lite markarbete med Stormen. Löslongera lite och köra det gamla vanliga och imorgon ska jag satsa och köra på riktigt. Jag tycker jag har varit så slarvig med det på senaste tiden men imorgon ska det göras ordentligt :)
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahah.. Ja du, men vi har ju vår överenskommelse. Remember? xp <33

Svar: Jarå ;) <3 "ingen får bli sur om man förlorar "
wildstormwind.blogg.se

2013-04-02 @ 08:57:29
URL: http://nattstad.se/oliviabj%C3%B6rk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback