Långsamt

 
Ja idag red jag på travbana och det gick ganska bra men det gick bara lite långsamt ibland. Han stannade några gånger men annars travade han på riktigt bra :) Jag tränade inte på något speciellt utan bara myste och "lekte" mig igenom ridturen. Jag har väll inte gjort så mycket mer. Har tagit fram cykeln och tagit in Stormen. Han var väldigt trött nu på kvällen. Han ville inte retas med mig utan har bara stod men hängande huvud och små sov ♥
Ja.. imorgon blir det jobba volt i skogen och lite uppförsbackar med Stormen :)))
 Sen vid 3-tiden så åker jag till Olivia. Jag tar med mig datorn så det blir roliga bilder och inlägg imorgon och på fredag. Jag vet inte om jag sover där tills på lördag eller fredag .. vi får se ;)  Ska även försöka fixa mobilen så jag kan ladda ner appar. Som blogg.se appen :)
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Supersöt ponny:)

Svar: Tack så mycket! ;D
wildstormwind.blogg.se

2013-04-04 @ 11:05:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Annika

Söt häst :)

Svar: Tack! :D
wildstormwind.blogg.se

2013-04-04 @ 19:56:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback