Olivia♥

 
Ja idag åkte jag till Olivia vid ett-tiden. När vi kom hem så gick vi upp på hennes rum och pratade om allt mellan himmel och jord. Hästar,kärringart  och problem. Riktigt härligt att prata ut! Vi gick sen ut till hennes hästar. Nikitha och Melissa. Olivia skrittade ut en sväng och jag promenerade med Melissa♥ Jätte mysigt! Jag filmade lite på henne och knäppte lite kort med min kamera :) Imorgon ska vi filma mer och då kommer vi göra en video på henne och Nikitha. 
 
Och sen mockade vi och gick in och åt middag. Nu ligger vi i sängen och är VÄLDIGT sociala. Jag med datorn och hon med ifånen. Hahaha!  
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

Svar: Taaack! Fast jag har en digitalkamera så blir det ganska bra bilder :D
wildstormwind.blogg.se

2013-04-05 @ 10:06:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback