Tjurig men söt

 
Idag så följde Linnéa med till stallet :) Kul! Hade tänkt att träna i padocken och träna saker som jag har fått lära mig när jag har tränat för Jenny. Men så blev det inte. Padocken var jätte gegig och gick bara rida på visa ställen. Jag skrittade där en stund och formade han lite och jobbade lugnt i en 8.  Jag bestämde att jag skulle rida ut en sväng. Jag red en jätte kort sväng på en liten skogsväg. Han var lite tjurig eller ganska mycket tjurig i början men sen blev det bättre. Jag travade lite och galopperade. Han var ganska pigg. Sen påvägen hem så körde jag lite markabete löst :) Han var JÄTTE busig från början som jag inte tänker berätta om ;) men sen blev det bättre !
Bra om det. Bilder :D
 
                                                        Älskar bilderna♥
Blogg.se förstör kvaliteten på bilder men men :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback