Börjar blogga nu ja.

 
Hello, 
 
Jag känner nu att jag har fått tillbaka orken/inspiration och tiden för att blogga. Har varit lite brist på all detdär på ett tag nu men jag och Stormen har haft fullt upp med träning. Lite lamt med "hård" träning nu. Vill ha westernsadel men vi hittar ingen som passar Stormens rygg.Men vi fortsätter att leta. 
 
Men iallafall , jag har stukat foten av en liten fail grej med moppen och har inte kunnat ridit på 3 dar. men idag lasttränade jag honom och tränade med piskan lite. Har är väldigt rädd för piskan så det ska vi träna på. Imorgon blir det photoshoot med Maja. Det kommer antagligen upp fina bilder imorgon. Till dess får ni nöja er med dom här bilderna :D 
 
Kram Julia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback