Inspiration

Hej,

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag för jag har inte haft ork eller inspiration. Men nu känner jag att jag vill börja igen.Nu ska jag inte ut och resa eller campa nå mer denna sommar. Så nu blir det lite mer rutin och lite koll på allting. Både jag och stornen känner att det behövs:)

Nu på eftermiddagen så kom Jossan hit och masserade Stormen. Känns riktigt skönt att veta att han mår bra och det inte är nåt fel på honom. Han har varit lite konstig sen dom här senaste veckorna. kommer ett inlägg om det ikväll.Han var väldigg fin i kroppen. Det ända felet på honom var att jag var lite "låg" på honom. men fick några övningar som jag skulle göra och det kommer förhoppningsvis försvinna inom ett par månader. Nä nu ska jag byta och gå över till morfar som fyller år och äta lite god mat :')♥




kram Julia & Stormen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback