Massage time!

 
Hej, 
 
Nu orkade jag äntligen att ta fram datorn och damma av den. Jag har bloggat från mobilen senaste inläggen nu och jag har ändrat åsikt. Det suger! Jag gör det bara när jag är desperat och inte orkar att ta fram datorn. Men a. 
 
Ja nu på kvällskvisten fick Stormen lite massage och han verkade njuta utav det.Han hängde med huvudet och tuggade och gäspade :D Mitt uppdrag slutfört! Jag blir så himla glad när jag gör honom någonting som han tycker om inte bara att träna honom och jobba utan bara ha det mysigt. Jag är skit nervös! :O Imorgon , på tisdag och onsdag så ska jag köra upp för moppe kortet! Jag kommer att svimma av nervbrott. Jag ska köra i stan och på bana. Oherregud! Hur ska detta gå . Men önska mig lycka till :P Haha ! Kanske kör in i nått! nån gammal tant eller ett träd ?   ne men det ska väll gå bra...?!
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback