Nyfiken kille

 
Hahaha .. Albin och jag hade inte nått att göra och dett kanske ni ser hehe ;)
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag tipsar dig att ALDRIG lägga upp sånna bilder på dig själv. Du kommer förstå någon gång. ... glr inte det. För ditt eget bästa

Svar: Det är inte jag det är min brosa! Sen så ska du skita i vad jag lägger upp för bilder.
wildstormwind.blogg.se

2013-08-12 @ 13:03:05
Postat av: anonym

Jag tipsar dig att ALDRIG lägga upp sånna bilder på dig själv. Du kommer förstå någon gång. ... glr inte det. För ditt eget bästa

Svar: Det är inte jag det är min brosa! Sen så ska du skita i vad jag lägger upp för bilder.
wildstormwind.blogg.se

2013-08-12 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback