20/2

 
                                                             Hej!
Idag när jag kom hem så gick jag ut till stallet direkt óch red. Jag red på travbanan. Barbacka orkade inte ta på någon sadeln. Jag tränande på tempoväxlingar mellan trav och galopp. Galoppfattnigar. I början ville han absolut inte galoppera. Men tillslut fick jag honom i en jämn och fin galopp. Det gick mycket bättre på vägen hem. Fast då fick jag knappt stop på honom. Fick tillslut dra honom in mot en snödriva. 
 
Min balans är inte den bästa i traven.. så stormen kan bara jogga när jag rider barbacka på honom. Han vill aldrig trav i "normal" takt. 
 
Grattis till min lillebror som fyller hela 10 år idag!
Haha! Kungen eller vad säger man? :P
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback