Böjning , formen♥

 
                                                                     Hej!
Jag har inte bloggat på typ 4 dagar nu för att har inte haft något att blogga om. För jag va hos pappa i helgen och då blev det ingen ridning samt igår (måndag) Men idag så åkte jag upp till stallet. Det stod padocken western på schemat. Så jag tog ut några konor och en bom. Jag började att värma upp honom med lite halter, tempoväxlingar mellan jogg och skritt. Han var väldigt seg idag. Men då tänkte jag ta det lite lugnare och jobba skritt och liteee trav. Jag började med att rida en åtta med en bom i mitten. Han var väldigt stel i början men sen så lossnade han väldigt bra. Gjorde det ett bra tag och gjorde det bara i skritt. Sen formade jag han lite.  Han sänkte sig väldigt bra och höll sig där ! Sen så gjorde jag några volter runt konerna. Jobbade inte så mycket på det.. Sen gick jag in borstade honom och sen fick han gå in. 
 
Nu ska jag snart se Farmen . Längtar! Haha!♥
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback