Draghjälp

 
                                                               Hej!
Idag så red jag på travbanan. Pappa och Aslan följde med up. Det gick superbra. Aslan fick springa lös medans jag red. När jag galopperade sprang aslan i världens fart bredvid eller framför Stormen och då fick han ett j*kla sprutt. Han blev as taggad. Men om Aslan sprang för nära slickades Stormens öron bakåt direkt..Haha . 
Jag red inge långt för att Pappa hade så träningsvärk för att han tävlade i skoterrace igår.  Och hans lag vann. Ja vad är det man får höra nu hela tiden? jo, jag vann. vet ni vem som vann då ? Jo jag jo jag ...
Jaja det är han förtjänad. 
 
Ja det här med bilder. Glömde kameran... igen  
Imorgon blir det inge ridnig för mig men då blir det lite Aslan inlägg istället. För er som är intresserade :)
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback