Grund..

 
                                                                 Hej!
♥Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och mina ögon håller verkligen på att stängas. Oh vad jag är trött! Och jag måste plugga engelska snart för att jag ska ha prov imorgon. :(  Hur ska jag orka det??? 
Jaja gick ut till Stormen direkt efter jag kom hem typ (efter jag hade läst lite) . I dag stod det markarbete på schemat.  Förra veckan jag tränade gick det inte så bra så jag planerade igår kväll hur jag skulle lägga up det. Och då tänkte jag bara : Börja om.. Grund   
Så då körde jag friendly game , stanna backa , flytta bakdel , cirkelövnigar med upphöjt bom. 
Friendly game gick sådäär.. För han ville inte så still han vilja lukta i marken och inte ha någon fokus på mig. Men körde på ändå. Sen körde jag ju stanna backa. Han var lite "rostig"  från början. Men sen gick det bättre. Han tuggade bra och hade ena örat åt mig. 
När jag skulle flytta bakdel så när jag börja lite lätt på virveln så gick han framåt Hela tiden. Men tillslut fick jag honom att stå still. Avslutade snabbt där när det gick bra. 
Cirkelövningar med upphöjd bom gick nog bäst idag för han hade ena örat inåt mig. Han hade fokus på mig och var helt strålande han fick skritta och trava över bommen. Han ser lite tung och klumpig när han går över man han har nog inte så jätte koll på sina ben. Men mer träninig på det . 
 
Ganska nöjd över passet. Men det behöver verkligen träna mer. Men det är ju kul! När man har lite mål. 
Ett mål är iallafall att jag ska försöka få honom att sluta nafsas. Börjar bli helt vannsining. Jag försöker allt men han bara fortsätter -.- Jaja det fixar väll sig också Hoppas jag ;)
 
 
Nä , nu ska jag gosa ner mig i sängen med Engelskan och sedan farmen sen zzzZZZ  
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback