Helg!

 
                                                                          Hej!
Jag har inte bloggat på hela veckan som ni kanske har märkt. Men det är för att det har blivit sena kvällar och har inte haft några bilder för att det typ snöar hela tiden. -.- Men jag tänkte börja nu igen. Köra gärnet! Jag kan berätta lite om veckan hur den var osv. Jag kan bara säga ett ord  FANTASTISK! ♥  Jag tränade för en superbra tränare. I western såklart. Det passt var helt otroligt. Det kändes precis som om att Stormen och jag kan gå långt ;D den känslan♥  Vi tränande halter backa och formen. :) 
Sen så har jag tränat lite galoppfattningar i skogen och ridit med lite halsring och padocken. 
 
Den här veckan kommer bli as najs! 
v.7
Mån : Mamma rider i padock
Tis:  Barbacka 
Ons : Western! 
Tors: VILA
Fre: Markarbete 
Lör: Skogritt 
Sön: Volmsta? med molly kanske... 
 
 Det vanliga men är supertaggad! ;D
 
Ja men nu kanske man ska dra sig ut och rida lite i snöstormen. :P Gruvar mig lite.. Kommer bli as kallt. Brrr 
Jag tänkte dra på westernsadel och rida ut på ett äventyr med min ranchhäst!  (Molly hihihi! ;D )  
Hörs sen!
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback