Horsemanship


                                                            Hej!
Idag så tränande jag lite horsemanship i padocken. Gick väll sådärrr... 
Läste lite i en horsemanship bok innan jag gick ut till stallet för jag ville ha lite insperation. Oh herregud!
Asså tänkte på sakerna som jag hade läst om uppmärksamhet och respekt.. Och jag har kommit på att Stormen har inge uppmärksammhet mot mig.. Iallafall i dag väldigt mycket. Han vände bort huvudet HELA tiden och bara struntade i mig och jag ba :O 
Jaja tränande stanna backa från sidan. (Burkar alltid backa att jag står framifrån) Han tuggade några gånger men det var lite hackigt.. Ska verkligen träna meer på det.
Jag skulle verkligen hjälp med horsemanship. Jag själv ser ju inte vad jag gör fel och kan förbättra. Känns som att Stormen inte tycker jag är rolig och "spännande"  Men men... 
 
                             En fråga? Vad gör NI när ni ska få eran häst uppmärksamhet?
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback