Kväll nu..

 
                                                                    Hej!
Det gick bra att rida. Barbacka och repgrimman :) Tummen upp. Jag tränade på att sakta av när jag säger mmm. 
Det gick ganska bra. Gud vilken skön galopp Stormen har barbacka! Traven är inte skön där bara skumpar man men galoppen! ..
Stormen drog ner med mig på ett skoterspår och då skönk han ner hela tiden så jag ramlade av och då fick jag dra i han så han kom ut på riktiga vägen. Oj .. Gud vad jag blev rädd  Hjärtat hoppade ur kroppen nästan. Haha ! 
Sen blev det problem #2  kom inte upp... Och det var ganska långt hem så jag orkade inte gå hem :P Hoppade upp på snövallar men dom bara rasade hela tiden försökte en bra stund men tillslut gick jag till en annan och hoppade up där och bara kastade mig på Stormen fort! Jag måste bli lite vigarare och smidigare känner jag.. ;)
 
Nu på kvällen så blev det massage på Prinsen♥  Jag tänkte ta en massage grej som vi här inne. Men sen kom jag på att han är väldigt rädd för rakapparaten och då skulle ju han skita på sig om han såg denhär. Men jag tog ut den och miljö tränande med den en stund . Målet är väll att jag kan massera med den på hans kropp. Han luktade på den när den var på,.. och han tuggade några gånger .så jag gav mig där. Sen bara smekte jag över hela hans kropp och gjorde en riktig ryktning. (Y)
 
Bli inte rädd.. men den ser ganska grov ut .massagegrejen alltså men det är skönt lovar! ;)
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback