Promenad

 
                                                               Hej !
Varit i skolan såklart. Varit lugnt hela dagen inte så jobbigt. När jag kom hem åt jag en ... choklad boll ! Hihihihi♥ 
Bad assssss! ne men sen så gick jag ut och gick en promis med Aslan i en timme ungefär. Jag gick i skogen en bra bit och vi fick pölsa i snön. Bra träning för mig iallafall x'D  Jag tränande att han skulle gå fot. Han har jätte svårt med det. Gick ganska bra sen så bara myste vi på kort sagt :)
                                                Världens bästa hund♥

Ser inte ut som att jag har några fler tänder än framtänderna x'D HAHA
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vart din brevlåda bor! x'D hihihi

Svar: Okeeej bra ;)
wildstormwind.blogg.se

2013-02-11 @ 19:12:20
URL: http://miniponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback