Envis ponny -.-

 
                                                             Hej :)
Nu har jag duschat  . Skit skönt!! Jag har även ridit.Red med westernsadeln. Det gick sådäär. Han var väldigt envis. Det började med att han stannade och ville inte gå framåt. Jag gjorde som vanligt. (trök liite med benen om han inte lyssnar på det 3 st bankar i magen. Fick det tipset på clinicen. ) Det brukar funka jäätte bra men idag lyssnade han inte alls på det. Så jag blev ståendes där ett tag och jag har ett  vÄldigt dåligt tålamod och det måste man ha med hästar (som alla vet) men då kan jag grina en tår sen tar jag nya tag och då går det så mycket bättre. Stormen känner när jag är irreterad och lite små sur redan när jag kommer till stallet och det var jag idag. Dåligt av mig! :/ 
Sen så gick han jätte bra han lyssnade på mina skänklar och han travade på bra. Men sen kom vi till en vägbom som man kan gå runt och det har vi gjort 10000000 gånger men idag var det läskigt så jag fick stå där ett tag men kom förbi efter en stund. Han stannade även en till gång . Men efter deeet så gick han super bra han travade på skiit fint och jag hade ju inte så stora krav på han idag. 
 
Tappade pannlampan en gång så fick stanna och hoppa av och lägga den i fickan för månen lyste upp hela skogen ändå så jag såg jätte bra. ;) 
 
Imorgon blir det ridhuset. Längtar ♥♥♥
 
 
 Jag tycker det är super snyggt med en fläta i svansen när man rider så jag hade det idag. Riktigt nöjd över den . LOL :P
 
Han fick även en liten fläta i luggen :)
 
 
BJUDER PÅ DENNA BILD :P♥

Kram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback