Måndag 28/1

 
 
                                                             HeJ ! 
Idag var det en ganska chill dag på skolan. Lång dag men inte så värst ansträngande. När jag kom hem så gjorde jag lite läxor ( islam och spanska :P) Sen så åt jag mat. Blodpudding! Gott! ;) Sen så gick jag ut en promis med söt Aslan . Tycker det är super kul och träna honom. Bara gå ut på en promenad är skönt. Lite frisk luft när man inte rider.  
 
                                                             Till helgen!!!
Händer det någonting SKIT kul! Min kompis Olivia ( www.nattstad.se/oliviabjörk ) Klicka på länken...,
ska komma till mig. På fredag kvälls tills på söndag kväll. Hon brukar komma lite sådär ibland och det är såå kul att rida tillsammans och galoppera lite! Molly ska även rida med oss! ;D 
Hon brukar komma lite åt sommarhållet men nu börjar hennes tävlingssäsong snart och då ska hon typ tävla varenda helg och då kan inte vi vara med varandra så då blir det till helgen! 
Längtar redan!!!♥ 
Så det blir MYCKET roliga inlägg till helgen. 
 
Gammal bild på Aslan :)
Jag vet Olivia imorgon kommer du säga (om du tittar på min blogg) Åh! varför tog du den bilden? den är ju jätte fuuul! Ta bort! osv. Men vet Olivia det tänker jag inte göra :p Love you♥ :*
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Oliviabjörk

Haha ofta du visste vad jag skulle säga. Du känner mig för Bra. Love you bästavänn!<3<3<3:*

Svar: Haha ja visste det.. Love ya! <3 ;D
wildstormwind.blogg.se

2013-01-29 @ 09:31:25
URL: http://nattstad.se/oliviabj%C3%B6rk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback