Markarbete ;)

 
                                                                Hej! :)
Idag tränade jag markarbete i padocken men det var jätte mycket snö i padocken. Där måste det skottas! 
Och det var -18 grader . Så det bara stack i ansiktet. Men men .. Jag tränade stanna backa sen longerade jag honom bara lite som lite uppvärmning. Sen sprang han lite runt som han ville men fick ingen riktig kontakt med honom idag . sen red jag lite med halsring men jag körde inge allvarligt alls ..Men imorgon blir det ut på travbanan och galoppera lite grann.
 
Lördag : skogstur, köra alla gångarter . Tar på NYA westernsadel och sticker iväg. 
Söndag: Travanan m. Mollsan och Tösen GALOPPRACE
 
 
 
Kram Julia♥
 

Kommentarer
Postat av: ANONYMMMMMMMMMMM

najs blogg!
du vet vem ja e, right? ;))

Svar: vene riktigt antingen maja eller olivia <3 :P
wildstormwind.blogg.se

2013-01-17 @ 19:05:05
Postat av: anonymmmm

men kom igen. your best friens sen bb? eller? ;)))))))<33333333333333

Svar: jaja <333
wildstormwind.blogg.se

2013-01-18 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback