Mysigt värre !

 
                                                               Tjena mooos!♥
Ja nu har mamma och jag varit ute och ridit. Det gick super bra. Båda var jätte duktiga.Den mysigaste turen på länge asså.. Vi travade ganska mycket och tog bara några galoppsteg. :) Mamma sa: Vi galopperar inte nu .det känns som att Kasper ska sparka bakut nu..Men vad gör jag ? Jo börjar galoppera. ( Jag tycker attt mamma är liite fjantig så jag tänkte det är bara att köra på) Ett misstag. Mamma skrek : Kasper! Han gör värsta bocksprånget och sparkar bakut ett x-antal gånger. 
Hahaha! 
Jag red med repgrimma med tyglar. Det gick väldigt bra. Det är så skönt att inte hålla på med bett osv. Fri♥
Han lyssnar skiit bra på hjälperna så kan jobba honom lika mycket och lika hårt fast jag inte har ett vanligt träns 
super skönt!! En extra bonus
 
                                                    Man tränar ju tryck :D
 
Igga min och mammas miner! :P LOL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback