Pigg ponny !

 
                                                                              Hej!
Idag så red jag till vattenverket. Jag red med westernsadeln. Han var väldigt pigg idag. Det var väldigt mörkt och dimmigt. Jag tränande lite jogg . Gick sådäär eftersom han var lite piggare idag. Men tränande lite galoppfattningar och det gick jätte bra! Har inte så mycket att skriva men jag kan skriva en annan sak :)
 
                                                  Fem saker ni inte visste om Stormen!
 
* Han är rädd för gul snö! HAHA ;D
* Han hatar sadlar. Bara om han ser en så lägger han öronen bakåt.
* Han älskar att gosa med våran valp sigrid.
* Han går aldrig ur boxen om jag har öppen boxdörr fast jag håller på med fodret utan då krafsar han bara med hoven. 
* Han har blivit varmskodd många gånger. Som dom gjorde mer förritiden.  :D
 
Imorgon bli det inge ridning utan då blir det åka in till stan med girlsen! <3
Glömde kameran IGEN så blir inge bilder nu heller. Men en gammal kanske? ;)
 
Stormen som föl? Är han lik? 
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback