Plugg och mys med hästarna .. <3

 
                                                               Hellu^^
Kom hem för ungefär en 40 minuter sen efter en ASSS jobbig skoldag ! (Som alltid) Orkar inte berätta så mycket om det för ni vet väll alla hur en vanlig skoldag ser ut..  Jag har as mycket plugg med mig hem så jag ska nog tillbringa halva kvällen till att göra det ._.
 
Jaja ..., Ikväll ska jag även vara med mina prinsar♥ Jag tänkte jobba lite galopp och tempoväxlingar med Stormen. 
Det kommer ju bli ett ganska jobbigt pass på Söndag så ska ta det lite lugnt med galoppen. Sen blir det gamla vanliga fredagsmys, ska även fixa hans mugg och hårsäckinflammation :P 
 
Sen ska jag nog ta ut Kasper i padocken och låta han springa och busa runt liteee o♥ch efteer det (tar andan) ska jag nog rida honom lite , mysa på helt enkelt. 
Det är lite svårt att ta bilder nu när det är så mörkt och när jag rider. Men det blir väll  standard bilder. Uppdaterar ikväll typ vid 7-8 kanske :P 
 
 
 
 Snygging Stormen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback