Redan klar!

 
                                                                        Hej!
Är redan klar med Stormen . ( 17.00 ) Jag gick ut när jag kom hem efter jag hade ätit mellanmål. Det var just ungefär nästan till 16.15 ! WOW  jätte härligt! Iallafall så tränade jag markarbete idag. Om jag ska sumera så tycker jag att det gick bra. Han hade bra fokus på mig och tränade lite allt möjligt . Tränande på att han skulle följa efter mig .Mycket back övningar. Tränande att backa på långt grimskaft kort grimskaft osv. Sen tränade jag även att flytta bakdel. Han var jätte duktig lyssnade väldigt bra. 
Jag la mig ner i på marken en stund och då la sig Stormen också ner och började rulla sig. LOL♥
 
Filmade lite granna idag . Så en film kommer nog upp ikväll. Har inte så mycket läxor så hinner göra lite annat. :)
 
Kram♥

Kommentarer
Postat av: -

Vad hände med Kasper? Du bloggar inge mera där!

Svar: Vem?
wildstormwind.blogg.se

2013-01-24 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback