Ridhuset jao!

 
                                                               Hallojsan!
 Idag var jag i ridhuset. Det gick bra. Jag tränande mest på jogg och halt och sedan backa. Han kändes fin men enivs ... Om han inte vill trava så gör han inte det och om han inte vill galoppera så gör han inte. Det blir liksom att jag trycker om med skänklarna och vill komma fram i trav och då travar han några steg och sen stannar han och lägger öronen bakåt -.-  Molly känner du igen ? ;)
 
                               Har ni något tips på mitt problem? Komentera gärna ;)
 
Jaja han var ganska distraherad av alla dom andra hästarna så fick inteee så mycket focus på mig  :(  Det är bara att träna så han blir väll van med andra av hans egen art LOL när jag har åkt med honom lite vart som helst några gånger. 
 
Mamma och Lars <--- (bonuspappa)   Knäppte inte så mycket bilder men en failbild kan ni få som var med blixt som blev bara ful helt enkelt . 
 
Sen en vanlig bild som är typ mina signatur bilder . HAHA det vanliga:
Kram♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Myggan

Jepp jag förstår precis vad du menar :P

Svar: LOL :D
wildstormwind.blogg.se

2013-01-23 @ 22:01:16
URL: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback