Usch vad kallt!! :(

 
                                                             Hejsan svejsan!♥
Guud vad kallt det är! Red ju Stormen på travbanan. Det gick väldigt bra. Först var han jätte seg och stannade hela tiden när jag skrittade fram men sen efter en stund så flög en fågel från ett träd och det knakade jätte mycket så blev han rädd och efter det vart det fart på honom! 
Jag tränade ju som sagt tempoväxlingar mellan trav och skritt. Sen så galopperade jag lite och växlade lite mellan trav och galopp.
Jag har bestämt att varje gång jag kommer hem från en ridtur så ska jag backa tre steg. För bara några veckor sen så kunde han inte alls rygga men nu kan han nästa göra det utan problem.  
 
                                                             Träning ger färdighet!
 
 
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Du var med på Jonna clincen förra helgen va ? =)

Svar: Japp det var jag :) du med va?
wildstormwind.blogg.se

2013-01-19 @ 11:48:40
URL: http://www.northernshowhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback