Gröna monster

 
Hej,
 
 
Idag så red jag på travbana barbacka med w-tränset. Det gick sådär måste jag säga. Det började med att han var superseg! Han stannade hela tiden och "kliade sig" . Han brukar göra sånt när han inte vill gå framåt. Stanna och titta intressant på nått t.ex. Ni fattar :P Och såklart i slowmotion -.- Sen när jag väll kom i på travabanan så är det stora gröna växter på båda sidorna av vägen och idag var dom livsfarliga! Han hoppade hit och dit hela tiden var livrädd sen stannade och höll på. Från ganska bra galopp till tvärstop helt plötsligt. . Oherregud ! 
 
Men sen så på vägen hem gick det bra iallafall. Sen red jag in på en åker och galopperade i höggräset! Supermysigt!! 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback