Grusgropen & vagn

 
Hej, 
 
Jag red i grusgropen och det gick ganska bra. Han blev väldigt svettig. Tränade honom i mycket galopp och han har väldigt svårt att fatta rätt galopp så det jobbade vi med idag. Det blev ju inte så lång tur men lite motion fick han lite iallafall. För er om inte vet vad grusgropen är så är det en väldigt bra ställe med massor av backar och sandbackar. Där brukar jag klättra med Stormen. 
 
Sen efter det så åkte jag ,Inger,Erik,Kia och Mamma och tittade på en vagn till Stormen men det var inget för oss. Den var alldeles rostig och FÖR stor för Stormen. Så det var inget för oss men vi checkar vidare ;D
 
Orkar inte ladda över bilderna nu.. så det får bli en gammal istället . :)
 

Kommentarer
Postat av: Klara Forsström

Du har en så underbart söt pålle, riktig indianhäst! :D

Svar: Haha! Ja verkligen! Söt pållen min:D
wildstormwind.blogg.se

2013-07-03 @ 21:45:51
URL: http://klaraf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback