Hur det känns att tvinga fram en häst

 
Hej,
 
Stormen har fortfarande ont i ryggen så idag blev det en promenad med myggorna i skogen. Stormen var verkligen inte glad över det. Fick tvinga fram honom hela vägen. *suck . Men har aldrig sett så mycket grodor i hela mitt liv. Det var verkligen grodor hoppandes på vägen. Jag hoppas jag inte klev på nån men det gjorde nog både jag och Stormen :S 
 
                                                       Jag behöver hjälp och tips! 
 

Stormen har nämligen trappat sig på höger hoven vid ballen. Det är ett ganska stort jack och under är det inte rinnande blod utan lite mer torrt men det är rött. Och jag vet inte vad jag ska göra? Om jag ska kontakta vetrinär eller om det lossnar och läker sig själv ? Jag har ingen anning. Om nån har varit med om detta .. Komentera och berätta hur ni gjorde eller om ni kanske vet av nån anledning. Vad vet jag? Tack på förhand :D
Kram Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback