Jäkla knölar !

 
Hej,
 
Linnéa följde med mig till stallet idag och vi tänkte rida ut men så blev det inte. För Stormen har ont i ryggen pågrund av dom där sadelknutorna. Har har bara en men jag vill inte ta det säkra före det osäkra + plus så ska han få vila imorgon. Så det blev vilt markarbete. De började med att Stormen inte alls lyssnade på mig utan bara åt gräs och sket i mig. Men sen så fick han springa runt mig en stund och springa av sig lite. Bara lite överskottsenergi :P 
 
Han hoppade sparkade bakut och var helt vild. Men efter det tog han det lugnare och jag tränade lite inkallningar och backa stanna osv. Det vanliga :P Det var allt för idag! Heyy!
 
Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Chrissie P

så söt :) Hoppas knutorna försvinner snabbt!

Svar: Ja det är han verkligen! :D
wildstormwind.blogg.se

2013-07-16 @ 18:51:37
URL: http://chrissiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback