Kom igen!

 
Hej,
 
Sorrrry för dålig uppdatering men har inte orkat och haft lite annat för mig också ;) Men jag känner att dom här senaste två veckorna har varit lite lam med Stormens träning. Jag har ju tränat han men inte tillräckligt hårt. Så det har varit Stormens lugna veckor denhär sommaren :P 
 
Men iallafall så blev det en skogstur idag med Stormen i repgrimman :) Hade inte bestämt nån väg utan bara red runt lite i skogen. Kände lite på galoppen och trav osv. Sen så promenerade vi lite i grustaget. Längst upp på kanten. Han var lite seg idag men jag krävde inte så mycket av honom eftersom han har gått ganska hårt dom senaste dagarna. 
 
 
Imorgon blir det ett westernpass i padocken med lite mönster , bommar och lite andra saker :D Sen så blir det vila för han på fredag sen till helgen vet jag inte hur det blir för jag ska åka och campa med pappas familj. Så hela nästa vecka blir det jätte fula mobil inlägg men det eller inget ;P Haha !
 
Juste... Imorgon kommer det en tjej hit som kommer ta hem min sadel och prova den! Jag hoppas den passar på hennes häst så jag kan köpa en ny ! :D Vi får hålla tummarna!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback