Läskigt med dunkar

 
Hej,
 
Jag tänkte berätta lite om gårdagen igår egentligen men jag blev helt plötsligt sjuk :( Jag började frysa as mycket fick ont i huvudet och febern kom smygande. Öronen värkte.. o ja ni fattar . Jobbigt!!! Men jag var med Molly på eftermiddagen typ och vi fixade med den snygga, nya bloggdesignen. !! Jag blev jätte glad att Molly kunde ta sig tid och göra den fina headern och designen! ♥
 
Jag red lite på dagen igår och red lite löst och han var jätte mysig men kände efter bara några minuter att det inte gick att rida. Både Stormen och jag hyperventelerade av värmen. Så efter en 20 minuters träning gick jag in med honom. Senare på kvällen tog jag ut honom när det var lite svalare och tömkörde honom lite. Han var väldigt duktig i början han lyssnade på mig men han är lite fundersam när han ska gå fram och inte. Sen hämtade jag en dunk och ett grimskaft. Jag började att gå med den han tyckte den var lite läskigt men inte satt han sprang iväg i alla världens fart han bara stirrade på den. Men sen när jag började trava skramlade den lite mer och då sprang han iväg såhär ...
Men fick ordning på han sen.. Och Molly drog dendär dunken brevid Stormen så jag travade och skrittade förbi henne. Så det gick bättre då. Men då har vi lite att jobba på. Härligt! ;D 
 
Tack Molly för att du fotograferade lite :D Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback