Trött tjej

 
Hej,
 
Idag tog mamma ut Stormen och mockade osv. Så jag fick sova. Jag sov till ungefär elva för då kom mamma in och väckte mig :P Det var så jävla skönt att få sova ut nån dag! Sen så cyklade jag Albin och mamma till mammas till hennes kompis i var där en stund sen cyklade vi och åt mjukglass sen hem. Det är sååå sjukt varmt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Fått min motion idag iallafall nu är det bara Stormen kvar. Jag tänkte rida honom ikväll så det kanske är lite svalare då. Jag tror det blir en barbacka tur på travbanan galoppera lite på ängen och bara mysa på. Sen så blir det vila för Stormen imorgon men vi får se hur det blir på Söndag. Åker ju till en camping imorgon så...
Det var typ allt för nu men vi syns seeeen!  
 
Kraaam Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback