Badning

 
Hej!
 
Skrev ingenting igår för jag kände inte för det och var lite trött. Men jag tänkte berätta lite vad jag gjorde igår. Jag sov , sov fixade hästarna , sov , tittade på One Tree Hill på datorn och skrittade Stormen ute i skogen:) Det var en sovdag igår. Jag var så himla trött. Först sov jag efter vi hade tagit ut hästarna i typ 2 timmar sen somnade jag klockan 3 och vaknade halv 6 när mamma ropade ; JULIA NU ÄR DET MAT!!!!!!!!!  Hasade mig fram till köttbullarna och åt AS mycket . Haha ! ;) 
 
På kvällen så kom Göran med transporten och han skulle åka till ljungan och bada med sin häst Zebben. Jag frågade om jag fick följa med och det fick jag! Yeah! Jag fick lasta och lasta ur Zebben på både dit och hemvägen. Dom simmade ut i mitten av "floden"  och sen så fick han simma en bit och så gjorde han det 3 gångner. Haha... Zebben lät som en bilmotor när han simmade typ. Hans näsborrar var typ AS STORA!!! :D 
Så ikväll blir det badning för Stormen och mig! Får se hur det går. Bloggar sen ikväll och berättar :)
 
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback