Flickor på besök!

 
Hej, 
 
Inger och Erik har besök nu från Örebro av ingers syster och hennes barnbarn Grete och Tone. Så dom fick rida idag. Sen så red jag i halsring och tränade lite galopp och halter och backa . Han var ganska duktig. Han var lite seg i backningen men jag förväntade mig inte mig så mycket av honom. Sen så hoppade jag av  och löslongerade jag han. Han var fin på den delen. Han tittade in på mig hela tiden och gjorde jag lite inkallningar. Han sprang in till mig direkt. Sen så backade jag honom och han följde efter mig och så stannade jag och backade. Han gjorde som jag och var väldigt duktig! 
 
När jag kom in så åt jag glass!!  Gott och snart så ska jag ut och springa en sväng. En hurtig Julia har kommit fram! And Ilove it♥'
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback