Jobba igenom innan träning

 
Hej!
 
Nu är det exakt 14 dagar kvar tills jag ska tävla.Så nu har jag lagt upp ett schema för dom här 14 dagarna. Så idag så blev det lite att jag skulle köra igenom han i formen , lite volter , halter osv. han har ju fått vila i 4 dagar för han behövde det så. För imorgon ska  jag åka och träna för Jenny. Ska bli så kul! Träna lite inför tävlingen och så. Det går så himla bra när jag tränar för Jenny. Hon är så duktig! :D 
 
Jajja .. Idag så följde Agnes med upp till stallet och jag red i padocken. Jag red med den engelska sadeln för det är fortfarande strul med w-sadeln. Jag har fått en ny "outfit" så det blev premiär på den:) Skitsnygg! Han var ganska mjuk idag och lite småbusig. Han ville gärna bralla iväg i galoppen :D Gullfisen! Sen så jobbade jag lite med bommar och forma i en volt. Sen så galopperade jag i volter vilket han var jätte duktig på! Han gjorde snabba svängar och det var skit roligt!

Ser fram imot träningen imorgon! Och varenda gång som jag har haft träning så har ju mamma skjutsat för jag Stormen hos mamma men imorgon så ska pappa skjutsa. Så det blir kul att han kan komma och titta på när jag tränar!:D
Här är lite bilder från idag! ♥
Kram Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback