Konerna på medellinjen

 
Hej,
 
Tisdag : Jobba mönster och bommar i padocken 
 

Det blev inte så mycket bommar men koner blev det :D Jag tränade lite inför tävlingen. Jobbade formen runt runt i padocken i trav mest och lite tempoväxlingar. Han kändes väldigt bra idag. Han höll sittt huvudet nere och inte rakt nere i marken utan alldeles perfekt. Så jag känner verkligen vilken skillnad det är sen jag fick honom för då fick jag inte ens honom i form. 
 
Sen tränade jag lite lydnad på några koner på medellinjen. Han har förbättrat sina backingar nu. När jag tränade för Jenny för någon vecka sen så backade han snett och höll på att retas men nu backade han alldeles rakt och stretade inte så mycket imot heller. (Tummen upp!)  Imorgon blir det vila för Stormen .. men Cicci kommer och skor han. Men jag får ingen vila för imorgon ska jag rida Zebben riktigt! :D Önska mig lycka till !
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback