Myys med bästa!♥

 
Hej ,
 
Idag blev det mysritt med bästa Molly,Tösen och Stormen! :D Först värmde vi upp lite sådär och kände redan då att den lilla krutponnyn är tillbaka på banan xD Han blir så hiimla stark när jag har nån ridkompis med mig! Ja idag tänkte vi utforska lite.. Först gick vi lite i skogen och sen gick vi ner till vattnet. Molly och jag vill så hemskt gärna bada med våra hästar men det finns verkligen ingenstans att bada hos oss. Men vi hittade typ nån stenstrand. Hästarna doppade mulen! Wiho! Sen så red vi lite överallt. 
 
Vi red på en jättefin äng vid travbanan så där galopperade vi i perfekt " äng galopp"  lugn och samlad i höggräset och solen bara sken. Fyfan vilken härlig kväll om man räknar bort alla insekter , förstås ! 
 
Mycket skratt och leenden. Perfekta hästar, perfekta ryttare ;)  Tack Molly för att du är den du är!♥
 
 
 
Jag undrar vad som försigår i huvudet på han... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback