Peace and love

 
Hej, 
 
Ja rubriken.. vad säger man? Jag kom verkligen inte på nån bra rubrik så det blev sådär. 
Måndag : Uteritt , runt vattenverket , långa tyglar och länga travstegen 
 

Jag red ju ut idag och det gick ganska bra. Fast det var så himla mycket mygg så när jag skrittade honom kastade han med huvudet och höll på en massa. Tyckte synd om honom. Dom var bara på honom men inte på mig. Jag gjorde lite tempoväxlingar och det gick ganska bra. Stormen travade på jätte snabbt men han längde inte stegen precis och jag sket i det. Sen så red jag även med westernsporrar idag för andra gången. det gick mycket bättre än igår. Idag kändes det ganska bra. Så det ska jag se till att bli van med. Galopperade lite också han tyckte det var jobbigt med sten som låg på vissa ställen men det gick bra ändå. det var nog allt för idag! 
 
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback