Pigg men fokuserad

 
Hej, 
 
Jag vill börja med att jag säga att min telefon är trasig :( Började fan grina, klarar mig inte utan den..., Låter töntigt men det är skit jobbigt! Jag var ute och sprang på berget nu på kvällskvisten sen råkar jag kliva ner i ett liten "klyfta" i berget så jag snubblar och tar emot mig med telefonen så den har sprickor hela skärmen. Den är startad och man kan smsa och ringa till den men ett problem ..jag kan inte trycka någonstans så om nån av er ringer eller smsar så sorry, jag kan inte svara. Får panik att jag inte kan öppna alla sms som jag får :(((( Jaja över till dagens ridpass.. 
 
Stormen - Idag red jag barbacka i paddocken och red ett riktigt westernpass. Jag tränade formen och bara red runt på lite volter, gjorde lite halter och tempoväxlingar. Han var ganska pigg och ville gärna springa iväg men försökte hålla honom kvar i lugn trav i form sen bröt jag det en stund och gjorde en liten busig galopp som lite omväxling. Han backade riktig bra idag. Han stretade inte emot någonting jag bara gjorde tecknet så backade han snabbt och samlad. Nöjd! Efter det tog jag fram ett lågt hinder och hoppade det tre gånger. Han blev ganska glad när jag tog fram det och han hoppade jätte fint. Alldeles perfekta hopp jämfört vad det var förut :P
 
Kram Julia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback