Student & seen ridning

 
Hej!
 
Idag så åkte jag hem vi halv tolv från skolan och gjorde iordning mig och sen for vi och tittade på min kusins student. Det var skit kallt och jag hade bara klänning. Det blåste och regnade imellan åt. Men det gick. Efter det åkte vi hem till dom och åt jätte GOD mat och vissa satt ute och pratade men jag satt inne och tittade på film :)) Orkade inte vara ute i kylan och vara social och le ;) 
 
Så vi kom hem klockan 22.15 ungefär och då städade jag upp i rummet som var ett bombnedslag sen bytte jag om till mysiskläder och gick ut och red. Jag tog på Stormen den engelska sadeln och westerntränset och red ut klockan 22.30. Det var ganska ljust och nog varmt att det räckte med en tjocktröja. Det var jätte mysig och jag blev jättepigg. Jag tränade lite "lydnad" idag. Gjorde mycket tempoväxlingar i skritt , trav och galopp. Tränade att backa också. Han var väldigt pigg idag och gjorde som jag sa. Jag som trodde att han skulle bli seg och trött men det var han absolut inte :) BRA! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Gos ponnyn! c':

Svar: Ja kan man verkligen säga ! :D <3
wildstormwind.blogg.se

2013-06-06 @ 00:32:53
URL: http://majauden.devote.se
Postat av: Myggan

Ska vi matcha utrustningen på lördag?:'3 The green team med de vita tygtyglarna :'D

Svar: JAAA!!!! :D vart ska vi rida och vilken tid?
wildstormwind.blogg.se

2013-06-06 @ 21:40:46
URL: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback