Zebben

 
hola! 
 
Nu så har jag ett "sommarjobb" hemma :D Dom som äger Zebben ska nämligen åka till USA i två veckor och då har jag fått ett jobb att rida Zebben. Och för varje gång jag rider han så får jag 100 kr. Skitglaad!!! Ska rida honom tre gånger i veckan så det blir ju en liten slant. 
 
Jag ska jobba galopp intervaller med honom och han är en travhäst så han har nyss lärt sig galopp och då ska jag få träna honom lite. Jag red honom igår och testade lite när hans ägare Jenny var med och det gick jätte bra. Det var lite ovant i början men sen började jag vänja mig. Han tog så himla långa steg xD ( jämfört med stormen ) 
 
Så då kommer jag skriva om honom här och hur det har gåttt att rida honom osv. 
 
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback