Barbacka fast ändå inte;)

 
Idag när jag gick ut till stallet gick jag direkt till hagen och där mötte jag upp världens gulligaste ponny! Mitt hjärta värmde så mycket just då. Han stod där med spetsade öron och såg så glad och nöjd ut. När jag kom så gick han fram till mig och började slicka på min hand! Jag smälte ♥
Ridningen gick ganska bra jag red med barbackagjorden och det var lite konstig känsla men det gick ju,Det var så länge sen jag red med en sån. Han har ju fått stått ett tag nu eftersom han har haft så ont i ryggen. jag har bara tränat markarbete och promenerat med honom på en hel vecka.  Han var väldigt stel. Jag prövade att backa flytta bakdel och formen lite..., Jag red ut i skogen en bit bara... Inte så mycket mer ! Imorgon ska jag kanske få rida Zebben! Superspännande!♥
Synen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback