En liten uppdate !

 
 
 
                                                                        Hej!
Har inte varit i stallet i helgen så då blev det inge bloggning. ( Var hos pappa )  Men idag åkte jag till min lilla prins. Mamma pratade med mig i helgen och då sa hon att Stormen har fått stoorra knölar som har spräckt. Min första tanke : Att det alltid ska vara något med hästen!! :( 
 
Så han är lite öm så han måste stå några dagar men jag jobbar lite markarbete i padocken istället. Jag blir lite stressad när jag tänker på träningen. Stormen och jag måste verkligen träna till clinicen nästa vecka. 
 
Idag tränade jag bara på att stanna backa och flytta bakdel och sen longerade jag honom liteee. Inte något speciellt. .. 
 
Äckliga såret!!! :(
 
Kram Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback