Helgen!

 

Den här helgen har jag varit hos pappa och inte varit någonting hos Stormen.Jag saknar han så!!! Asså jag har nog aldrig längtat efter honom så mycket som nu. Men imorgon ska jag dit och jag tror att jag ska rida med barbackagjorden. Jag har fått låna den av en tjej i stallet. Så det ska bli jätte spännande att rida med den. Stormen är bättre i ryggen och knölarna håller på att läka ut. Tummen upp! 
 
Denhär helgen har jag varit ute och gått med Aslan i solen på berget, tjocka mig på kondis med bästa låtsassyrrorna. Klippt mig och GJORT läxor. Jag tycker det är hemskt att man måste plugga på helgen när man 
Gjorde även en tvättläxa! </3
Kram Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback