Inte på topp!

 
                                                                    Hej!
Bloggningen denhär veckan har inte varit på topp som ni kanske har sett men nu är det äntligen looovv!!!!  Så nu kommer jag vara hemma en hel vecka! Och det innebär massa bloggning! Det kommer bli vanliga inlägg om ridningen , åsiktsinlägg osv. Jag är supertaggad!!! 
 
Iallafall så när jag kom hem så gick jag ut till Stormen direkt och tog ut han och körde lite markarbete. Lös longering. Det bra. Han lyssnade på mitt kroppspråk bra och hade uppmärksamheten mot mig. Tränande lite inkallningar. Satte mig ner och då stannade han upp och gick direkt in mot mig! Superglad! Tränade även lite att backa löst. Han var jätte duktig. Han kastade med huvudet hela tiden och busade lite med mig. Men när jag skulle busa med han tittade han på mig som om jag var helt jäkla dum i huvudet X`D  
 
Det har kommit en ny häst i till vårat stall :) Det är en trav valack men den ska bara stå i vårat stall i några månader. Men jätte söt! Look! ---> 
Här kommer lite fail bilder sen tränigen med Stormen idag!
Kram Julia & Stormen ;)♥ 
Ikväll blir det "kalas"  hos kompisen! Längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback