Jump on the ground

 
Kvällen blev supermysig. Tog ut Stormen i padocken och jobbade lite smått från marken en stund men blev så trött på det. Var inge sugen på det så jag red lite i halsring en stund men han var inte så lyhörd idag. han var väldigt sur när jag bad om galopp och lyssnade inte alls på mig när jag ville göra halt. Blev trött på det så jag hoppade av tog på han repgrimman och ledrepet och ställde upp ett litet hinder. Tänkte inte hoppa något seriöst utan bara lite smått. Han blev jätte pigg och helt galen. Sparkade bakut men han hoppade jätte fint! Snabbt och långt över hindret. Superkul! Har en video men jag vet inte hur man gör. Om nån vet det så kanske ni kan komentera det och så kan ni få se när jag hoppar ett skutt! :D 
Haha fluum bild när Stormen håller på att rulla sig :D 
Måste bara visa er... när man kommer in i min sadelkammare/fikarum så får man se det här på bordet och då blir man alldeles glad och det ser såå himla mysigt ut! Eller vad tycker ni? :)
Kram Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback