Kallt halt och blött.

 
                                                                  Hej!
Idag skulle ju Molly och jag rida på min travbana. Men det gick absolut inte som planerat. :( Vi gav oss iväg klockan 11.00 typ . Sen när vi kom fram till travabanan gick det seriöst inte att rida för att det var snor halt. Hästarna halkade bara när vi skrittade. och dom halkade precis hela tiden. Oh!! Jagsom tänkte att stormen skulle få springa av sig lite .. + så snöade skit mycket .Hela tiden. Rakt i ögonen. := 
Blev helt dyngsur och kall! Usch! ....
 
Imorgon vet jag inte vad som väntar ..Tror att jag rider ut och tränar lite western. På måndag blir det Jenny träning. Jippi! Längtar ! :D Ska bli så kul att visa upp att vi har tränat på det hon sa förra gången och ta nya utmaningar!♥ 
Bra bild och allt! :) Kram Julia♥

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek?
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

2013-03-03 @ 01:39:17
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback